» » » Соревнования по спортивному туризму
Соревнования / Соревнования / Соревнования / Соревнования / Соревнования : Соревнования по спортивному туризму

Соревнования по спортивному туризму

П О Л О  Ж Е Н Н Я  

про  міські змагання зі спортивного туризму  

серед молоді «Закриття сезону-2012»

 

  1. Мета та задачі 

 

Змагання проводяться з метою:

  • популяризація спортивного туризму серед молоді;
  • покращення спортивно-туристського та фізичного виховання молодого покоління;
  • визначення рівня розвитку спортивного туризму у місті;
  • подальше заохочення молоді до регулярних занять туризмом;
  • підвищення рівня майстерності туристів;
  • виявлення перспективного резерву для збірної команди міста.

 

  1. Терміни та місце проведення 

 

         Змагання відбудуться 09 – 11 листопада 2012 року згідно календарного плану на Кайдацькому острові м. Дніпропетровську.

 

  1. Керівництво змаганнями

 

Загальне керівництво підготовкою і проведенням змагань здійснюється управлінням у справах молоді та спорту міської ради і Дніпропетровською міською федерацією спортивного туризму.

Відповідальність за підготовку місць змагань, організацію розміщення учасників змагань, тренерів і суддів покладається на управління і Дніпропетровську міську федерацію спортивного туризму.

Змагання проводить колегія суддів, затверджена управлінням у справах молоді та спорту міської ради за поданням Дніпропетровської міської федерації спортивного туризму.

 

 

  1. Програма та умови змагань 

 

Дата

Подія

Час

09.11

Семінар для суддів.

Заїзд команд та робота мандатної комісії.

Жеребкування. Нарада представників.

з 14.00

з 18.00 -  до 20.00

19.00

10.11

Відкриття змагань

Показ дистанції

Змагання на дистанції «Смуга перешкод» (технічні етапи).

Нарада представників

09.00

09.15 – 10.00

10.00 – 18.00

18.00 – 18.30

11.11

Змагання на дистанції «Смуга перешкод» (спецзавдання).

Підведення підсумків. Нарада представників.

Закриття змагань. Нагородження переможців.

Виїзд команд.

09.00 – 12.00

12.00 – 13.30

14.00

14.30

 

  1. Учасники змагань 

 

До участі у змаганнях допускаються спортсмени команд шкіл, клубів, центрів тощо, які мають відповідну кваліфікацію та дозвіл лікаря на участь у змаганнях.

Вік учасників:

1-ша вікова група – 13-17  років;

2-га вікова група – 18 років і старші;

Склад команди – 4 учасника ( не менше однієї дівчини) + 1 запасний, суддя та тренер (представник команди), на якого покладається відповідальність за життя та здоров’я членів команди. Запасний учасник повинен бути подан в заявці з основними учасниками змагань.

Спортсмени змагаються у формі та спорядженні, встановленому Правилами проведення змагань з спортивного туризму від 24.04.2008 р.

 

6. Умови проведення змагань

 

Змагання проводяться на дистанції ІІІ класу за Правилами проведення змагань з спортивного туризму від 24.04.2008р. та діючими Настановами з проведення змагань з пішохідного туризму. За додатковими умовами може бути задіяна дистанція ІІ класу. Змагання проводяться на дистанції «Смуга перешкод», що складається з двох частин. 1-ша частина – технічні етапи. 2-га частина – спецзавдання.

 

  1. Нагородження

 

Переможці визначаються за найменшою сумою часу проходження дистанції та штрафного часу. Команди, що посіли 1-3 місця (для кожної вікової групи), нагороджуються грамотами та призами.

 

  1. Протести

 

Протест до арбітражної комісії може бути поданим лише офіційним представником команди не пізніше ніж через 60 хвилин після виникнення суперечливої ситуації але не пізніше 30 хвилин після оголошення попередніх результатів.

 

  1. Умови прийому та фінансування 

 

            Під час проведення змагань команди розміщаються в польових умовах та повинні мати необхідне спорядження для організації ночівлі та самостійного харчування.

Витрати з участі команд у змаганнях (проїзд, харчування тощо) покладаються на відряджуючі організації.

            Управління у справах молоді та спорту Дніпропетровської міської ради здійснює фінансування  харчування суддівської колегії та нагородної атрибутики.

            Всі інші витрати - за рахунок Дніпропетровської міської федерації спортивного туризму.

 

  1. Порядок і строки подачі заявок

 

Попередні заявки на участь у змаганнях з зазначенням кількісного складу команди подаються до оргкомітету змагань не пізніше ніж «05» листопада 2012 року. Попередні заявки на участь у змаганнях після «05» листопада 2012 р. не приймаються. Команди, що не подали попередні заявки, умови проведення змагань не отримують.

 Поіменна заявка, завірена представником команди, лікарем фізкультурно-лікувального диспансеру, та погоджена з керівником відряджуючої організації, паспорт (свідоцтво про народження), залікова книжка спортсмена з підтвердженням спортивного звання (розряду) подаються до мандатної комісії.

У випадку відсутності вказаних документів, спортсмени до змагань не допускаються.

Представник команди несе повну відповідальність за достовірність наданих до мандатної комісії документів.

 За довідками звертатися:

 • 49000, Україна, м. Дніпропетровськ, пров. Тульчинський, 3.

 • Заявки приймаються з «01» листопада 2012 р. з 16.00 на адресу dneprkip@mail.ru

 • Довідки за телефонами: (066) 23-00-486.

 

Організаційний комітет з проведення змагань залишає за собою право вносити зміни і доповнення до даного положення без офіційного попередження учасників змагань.

 

Це положення є офіційним викликом на змагання.

 

Условия полосы препядствий: 

polosa-3-klass-2012.doc [51 Kb] (cкачиваний: 27)

 

 

 

Поделиться новостью:

ДФСТ

Днепропетровская областная федерация спортивного туризма - занимается организацией и поддержкой спортивных и туристских мероприятий на территории Днепропетровской области.

Контакты