» » » Городские соревнования по технике спортивного туризма 2010
Новости / Соревнования : Городские соревнования по технике спортивного туризма 2010

Городские соревнования по технике спортивного туризма 2010

1 день – полоса препятствий до 2 км. 8 тех.этапов (паромная переправа, навесная переправа, бревно, жерди, маятник, КП ориентирования и т.д.)
половина тех.этапов будет над водой…

ночное ориентирование до 10 км. до 12 КП.

 

2 день – спасработы до 2 тех.этапов (вязка носилок, навесная переправа и др.)

буду рад всех видеть…

кстати неплохая разминка перед самарскими вам неповредит )))

к сожалению пришлось отменить крос-поход до 15км. ввиду нехватки людей (судей)…хотя район прекрасно подходит для создания естественных тех.этапов…
думаю в следующем году поставлю 100%…

 

положение…

«Затвержено»
Заступник начальника управління
з питань фізичної культури і спорту
Дніпропетровської міської ради
__________________ Д.А.Зубенко
“____” ____________ 2010 р. «Погоджено»
Дніпропетровська міська федерація
спортивного туризму
__
__ ____ _______/ ____/_
“____” ____________ 2010 р.

 

Положення
про міські змагання зі спортивного туризму

 

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Змагання зі спортивного туризму проводяться з метою подальшого розвитку спортивного туризму у м.Дніпропетровську і як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному гармонійному розвитку особи, сприяння формуванню здорового способу життя населення.
Головні завдання змагань:
• Пропаганда та популяризація спортивного туризму серед широких верств населення;
• Перевірка та підвищення рівня технічної та тактичної майстерності спортсменів-туристів;
• Визначення найсильніших команд у м.Дніпропетровську з техніки спортивного туризму та спортивних походів за видами туризму;
• Виявлення перспективного резерву для збірних команд області зі спортивного туризму;
• Сприяння підвищенню безпеки змагань та спортивних походів з видів туризму;
• Сприяння моніторингу стану розвитку спортивного туризму у м.Дніпропетровску.

2. ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
Змагання зі спортивного туризму проводяться протягом 2010 року відповідно до єдиного календаря спортивних змагань у м.Дніпропетровську на 2010 рік у такі терміни:
З 17 по 19 вересня 2010р., в лісовому масиві с.Орловщіна Новомосковського району Дніпропетровської област.
Проїзд до місця проведення змагань електричкою у Павлоградському напрямку до зупинки «159км.», далі маркованою стежкою близько 400м.
Відправлення електричок з Дніпропетровська: 7.25, 17.13, 20.30.

3. КЕРІВНИЦТВО ЗМАГАННЯМИ
Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань з техніки спортивного туризму здійснює Управління у справах сім’ї, молоді та спорту м.Дніпропетровська.
Відповідальність за підготовку та проведення змагань покладається на Дніпропетровську міську федерацію спортивного туризму. Безпосереднє проведення змагань здійснюють оргкомітет та головна суддівська колегія, склад яких затверджується міською федерацією спортивного туризму та погоджується Управлiнням.
Забезпечення необхідних заходів безпеки безпосередньо покладається на ГСК.

4. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ
17 вересня – прибуття учасників змагань;
18:00 – 23:00 – семінар суддів;
- робота мандатної комісії;
- жеребкування.
18 вересня
11:00 – старт першого етапу змагань “Смуга перешкод”
21:00 – старт нічних змагань з туриського орієнтування

19 вересня
9:00 – старт другого етапу змагань “Рятувальні роботи”

Змагання проводяться на дистанціях 2 і 3 класів.

5. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ

До участі в Міських змаганнях зі спортивного туризму допускаються спортсмени, які мають відповідну кваліфікацію, дозвіл лікаря на участь у змаганнях, та страхове свідоцтво, дійсне на час участі у змаганнях.
Склад команди – чотири особи. Вік учасників – від чотирнадцяти років.

6. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

Змагання проводяться згідно діючих Правил Федерації спортивного туризму України «Правила змагань зі спортивного туризму», умов проходження дистанції та даного Положення.
Для участі у змаганнях команда повинна мати наступне спорядження:
Особисте:
- страховочна система з блокуванням мотузкою діаметром не менш 10 мм
та 2 вусами для самострахування - 1шт.(довжиною не більш 1,5м. кожний)
- карабін – 6 шт.
- “прусік” – 2 шт.
- рукавиці брезентовиі – 1 пара
- каска захисна – 1шт.
- жумар або інший засіб для підьому по мотузці – 1шт.
Застосування іншого та додаткового спорядження дозволяеться з дозволу ГСК.

Командне:
- мотузка діаметром не менш 10 мм та довжиною 30м. – 2 шт.
- мотузка діаметром не менш 10 мм та довжиною 40м. – 1 шт.
- плавзасіб, який буде витримувати одного учасника
- комплект для в‘язання носилок
- рюкзак для контрольного вантажу - 1 шт.
- аптечка медична стандартна – 1 шт.

Спорядження, застосовуване для проходження дистанції, повинне бути допущене з дозволу ГСК

Для участі у нічному орієнтуванні учасникам необхідно мати:
- авторучка;
- файл для пакування картосхеми;
- компас;
- годинник;
- ліхтарик з енергоресурсом не менше 2-х годин.

Форма участі в змаганнях – закрита.

7. НАГОРОДЖЕННЯ

Результати переможців змагань з ясовуються за сумою місць, що посіли учасники змагань на дистанції «Смуга перешкод» (перший та другий етапи).

 У разі рівності суми місць, перевага надається команді, що має більш високе місце на дистанції «Смуга перешкод».
Команди-призери кожного класу змагань в загальному обліку і в кожному виді змагань окремо нагороджуються дипломами. Учасники команд-призерів кожного класу змагань в загальному обліку нагороджуються медалями.

8. ПРОТЕСТИ

Протести до арбітражної комісії може бути поданий лише офіційним представником команди у разі виникнення суперечної ситуації не пізніше, як за 30 хвилин після фінішу команди, та не пізніше однієї години після оголошення попередніх результатів змагань.

9. УМОВИ ПРИЙОМУ

У міських змаганнях зі спортивного туризму витрати по нагородженню медалями та дипломами і оплата харчування судям несе Управління з питань фізичної культури і спорту. Витрати на участь у змаганнях (проїзд, харчування, прокат спорядження) несе організація, що відряджує учасників, або самі учасники.

10. ПОРЯДОК І ТЕРМІИ ПОДАЧІ ЗАЯВОК

Попередні заявки на участь у змаганнях із вказаним кількісним складом команди надаються до оргкомітету змагань не пізніше 16.09.2010р. Попередні заявки на участь у змаганнях після вказаного терміну не приймаються.
Поіменна заявка, завірена представником команди та лікарем фізкультурнолікувального диспансеру, паспорт (свідоцтво про народження), страхове свідоцтво подаються до мандатної комісії на місці проведення змагань.
В разі відсутності вказаних документів спортсмен до участі в змаганнях не допускається, або виступають у змаганнях «під протестом».
Представники команди несе повну відповідальність за достовірність поданих до мандатної комісії документів.
Попередні заявки приймаються з 26.08.2010р. з 18:00.

За довідками звертатися: Довідки за телефоном

49000 м.Дніпропетровськ (067)528-81-62 Минчин В.Р.
вул.Леніна 44-а (098)407-61-33 Стрельченко В.П.
клуб туристів «Строитель»

Організаційний комітет по проведенню змагань залишає за собою право вносити зміни і доповнення до даного Положення без офіційного попередження учасників змагань.

Чинне Положення є офіційним викликом на змагання

 

 

Условия
проведения соревнований на дистанции “Полоса препятствий” III к.с.


Команда состоит из 4 человек.

Полоса препятствий оборудована 9 тех.этапами, сопряженными с водой, кроме тех.этапа “Маятник”, длина “Полоса препятствий” до 2км.

Наименование и порядок прохождения этапов:

1.Паромная переправа
2.Переправа через реку по бревну (с самонаведением)
3.Навесная переправа через реку + транспортировка пострадавшего (с самонаведением)
4.Переправа через болото по жердям
5.Переправа через овраг по бревну (с самонаведением)
6.Траверс склона
7.Скрытое КП
8.Маятник + транспортировка пострадавшего (с самонаведением)
9.Спортивное ориентирование (определение своего КП)

Команда из 4 участников всю дистанцию преодолевает с контрольным грузом 10кг. (в контрольный груз входит снаряжение команды, которым оно пользуется на дистанции).


Условия
проведения соревнований на дистанции “Спасработы” III к.с.


Команда состоит из 4 человек.

Наименование этапов, которые необходимо преодолеть команде, с транспортировкой пострадавшего на носилках:

1.Вязка носилок или кокона
2.Навесная переправа через реку (с самонаведением)
3.Траверс склона
На всей дистанции пострадавший должен быть обеспечен страховкой!

Главная судейская коллегия.
Служба дистанции.

 

 

Условия
проведения соревнований на дистанции “Полоса препятствий” II к.с.


Команда состоит из 4 человек.

Полоса препятствий оборудована 9 тех.этапами, сопряженными с водой, кроме тех.этапа “Маятник”, длина “Полоса препятствий” до 2км.

Наименование и порядок прохождения этапов:

1.Паромная переправа
2.Переправа через реку по бревну
3.Навесная переправа через реку + транспортировка пострадавшего
4.Переправа через болото по жердям
5.Переправа через овраг по бревну (с самонаведением)
6.Траверс склона
7.Скрытое КП
8.Маятник (с самонаведением)
9.Спортивное ориентирование (определение своего КП)

Команда из 4 участников всю дистанцию преодолевает с контрольным грузом 10кг. (в контрольный груз входит снаряжение команды, которым оно пользуется на дистанции).


Условия
проведения соревнований на дистанции “Спасработы” II к.с.



Команда состоит из 4 человек.

Наименование этапов, которые необходимо преодолеть команде, с транспортировкой пострадавшего на носилках:

1.Вязка носилок или кокона
2.Навесная переправа через реку
3.Маятник (с самонаведением)

На всей дистанции пострадавший должен быть обеспечен страховкой!

Главная судейская коллегия.
Служба дистанции.

<!-- / message --><!-- edit note --><!-- / message --><!-- edit note -->

Поделиться новостью:

ДФСТ

Днепропетровская областная федерация спортивного туризма - занимается организацией и поддержкой спортивных и туристских мероприятий на территории Днепропетровской области.

Контакты