» » Чемпіонат області зі спортивного пішохідного туризму, , Дніпропетровська обл.
Пешеходный : Чемпіонат області зі спортивного пішохідного туризму, , Дніпропетровська обл.

Чемпіонат області зі спортивного пішохідного туризму, , Дніпропетровська обл.

Інформація

щодо проведення чемпіонату Дніпропетровської області зі спортивного пішохідного туризму

20-22 квітня 2018 р.


Місто проведення: платформа 159 км, с.Орлівщина, «Поляна водників»

Заїзд учасників змагань: 20 квітня до 19:00

Робота мандатної комісії: 20 квітня 19:00-21:00

Установчий семінар суддів: 20 квітня 19:00-21:00

Старт на дистанції «Крос-похід»: 21 квітня о 09:00

Старт на дистанції «Смуга перешкод»: 22 квітня о 08:00

Нагородження переможців змагань: 22 квітня о 15:00

Роз’їзд учасників змагань: 22 квітня після 16:00

Стартовий внесок: 20 грн з особи.

 

Контактна особа: головний суддя змагань Шураєв О.В., моб.тел:0679765070


Порядок (Умови) проходження дистанції "Крос-похід" (жорстке ралі)

1. Клас дистанції 3-й (37,4 б Тех этапы + 13б ориентирование = 50,4 балів)

2. Довжина 6500 м.

3. Сумарний перепад висот – 14 м.

4. Кількість етапів – 6, з самонаведенням – 3 (з них швидкісних – 2). Кількість спеціальних прийомів – 2.

5. На кожному етапі встановлено КЧ=To.

6. Графік руху між КП складається з розрахунку 15-17хв/км.

7. Час роботи на кожному етапі обмежений. Час роботи на етапі фіксується суддями.

8. Проходження дистанції – згідно діючих Правил, Настанов та цих Умов.

9. Проходження всієї дистанції в касках, лікті та коліна закриті. Рух на дистанції здійснюється згідно графіку руху, вказаному в картці команди.

10. Склад команди: 6 осіб (не менше однієї жінки).

11. Стартовий інтервал 30 хв.

12. Команда прибуває на місце старту з декларацією спорядження за 20хв. до старту для проходження технічної комісії.

13. При проходженні дистанції лідирування заборонене.

14. Все нестандартне спорядження повинно бути задекларовано і пройти технічну комісію у складі головного судді та судді з безпеки не пізніше ніж за 15 год. до початку змагань на дистанції.

15. Необхідне спорядження: - командне - мотузка основна 40м – 2 шт., мотузка основна 30 м - 2 шт.; - особисте – ІСС в комплекті, каска, карабіни – 6 шт., гальмівний пристрій, рукавиці, «прусік» з допоміжної мотузки – 2 шт. Інше спорядження – на розсуд команди.

16. Умови можуть бути спрощені та оголошені на нараді представників.

 

Перелік етапів

Етапи розташовано згідно схеми. Номери етапів відповідають порядку їх проходження.

Скорочення:

ПС – пункт страховки,

ДП – ділянка перешкоди,

КП – контрольний пункт,

КЧ – контрольний час,

ЗСК – заглушений суддівський карабін,

С – місце старту,

То – загальний час роботи на етапі,

Тн - нормативний час роботи на етапі.

 

1.КП-1. Спецзавдання 1. То – 2 хв.

В`язання вузлів (1А, 2б).

Кожен з учасників в`яже один вузол з переліку вузлів у Настановах згідно отриманої картки з назвою вузла. Час на виконання – 30 с.

2.КП-2 Етап 1. То – 10 хв.

Транспортування потерпілого з виготовленням нош (1А, 5 б). Довжина – 150м.

Етап обладнано обмежувальними лініями на вихідній та цільовій ділянці, жердинами для нош. Транспортування потерпілого (одного з членів команди) на ношах. Ноші команда виготовляє самостійно.

3. КП-3. Етап 2. То– 7 хв.

Подолання перешкоди маятником (1Б, 6 б ).

Довжина ДП – 4 м.

Етап з самонаведенням, обладнаний природною опорою (дерево) висотою 6 м, обмежувальними лініями на вихідній та цільовій ділянці. Самостраховка вусом та командний супровід обов`язкові.

 

4. КП-4. Етап 3. То – 12 хв.

Переправа по вірьовці з перилами (1Б, 8 б). Довжина – 30м.

Етап обладнаний обмежувальними лініями на вихідному та цільовому березі. Переправа через яр. Вантажні опори – дерева діаметром до 1м. Перший учасник долає перешкоду по суддівських перилах з командною страховкою. Решта – по наведеній командою переправі (верхні перила). Транспортування вантажу – на собі (крім першого учасника). Організація страховки та супроводження – згідно настанов.

 

 

5. КП-5. Спецзавдання 2. То – згідно графіку руху.

Орієнтування (1А, 2б). Рух в заданому напрямі по карті. На КП позначені данні (азимут) для руху від КП5 на КП 6 (на карті не позначене).

 

6. КП-6. Етап 4 - швидкісний. То – 25 хв.

Навісна переправа через ріку (2Б; 14,4б ). Довжина – до 30м.

Опори для кріплення переправи: природні вантажні опори (дерева). Діаметри опор на вихідному та на цільовому березі – до 1 м. Перший учасник долає перешкоду вбрід, течія відсутня, глибина – 1,5-1,7 м, страховка – командна, можлива додаткова самостраховка жердиною, альпенштоком (командні). Решта – по наведеній командою переправі з супроводженням та самостраховкою вусом по переправі. Вантаж транспортується окремо. Вихідна та цільова ділянки, площею до 4 м2кожна, позначені обмежувальною лінією.

 

 

Фініш. Фіксується по виходу всіх учасників команди і спорядження за лінію фінішу, яка розташована поблизу лінії старту.

 

Особливі умови:

1. Волочіння мотузок між етапами заборонено.

2. Знаходження представників команд, дорівняних до них осіб, глядачів та преси у зоні роботи команд заборонено.

3. Вживання ненормативної лексики учасниками змагань штрафується аж до зняття команди з дистанції.

4. Старт команд – примусовий, відбувається без попереднього показу дистанції. Відлік часу руху команди, що вчасно не з`явилась на старт, починається без попередження команди згідно стартового інтервалу. Рух на дистанції здійснюється за картою згідно графіку руху.

5. Команда, що прибула на КП раніше часу зазначеного в графіку руху, здає картку судді етапу та очікує на його виклик за межами етапу. Якщо команда прибула до КП з запізненням, вона негайно приступає до роботи на етапі, а час запізнення вираховується з КЧ етапу. Якщо команда вийшла до КП, коли КЧ роботи на етапі вичерпано, вона отримує штрафи згідно п.8 цих Умов та прямує до наступного КП. Якщо команда не вийшла до КП і почала роботу на етапі наступного КП, вона, окрім штрафів згідно п.8 цих Умов, отримує 6 штрафних балів за не взятий КП. КЧ роботи на етапі дорівнює То.

6. Вантажем вважається: рюкзаки та ємність для мотузок (навіть порожні), бухти мотузок (основних та допоміжних довжиною більше 10 м).

7. Наявність аптечки – обов`язкова.

8. Команда, що не вклалася у КЧ етапу, припиняє роботу на етапі, отримує штрафні бали (20 б. за кожного учасника, 40 б. за потерпілого та 20 б. за спорядження), забирає спорядження та прямує до наступного етапу.

 

Підведення підсумків.

Результати команд на дистанції визначаються за найменшою сумою штрафного часу та часу проходження дистанції згідно графіку руху (буде вказано у маршрутному листі). При рівності результатів, перевага надається команді, що має кращий результат проходження швидкісного етапу.

Переможці змагань нагороджуються грамотами.

 

 

 

 

Порядок (Умови) проходження дистанції "Крос-похід" (жорстке ралі) Кубка області зі пішохідного туризму

1. Клас дистанції 4-й (59,4 б Тех этапы + 15,6б ориентирование = 75 балів)

2. Довжина 7800 м.

3. Сумарний перепад висот – 14 м.

4. Кількість КП – 7, з них: технічних етапів – 6, з самонаведенням – 5 (з них швидкісних – 1), спеціальних прийомів – 2.

5. На кожному етапі встановлено КЧ=To.

6. Графік руху між КП складається з розрахунку 15-17хв/км.

7. Час роботи на кожному етапі обмежений. Час роботи на етапі фіксується суддями.

8. Проходження дистанції – згідно діючих Правил, Настанов та цих Умов.

9. Проходження всієї дистанції в касках, лікті та коліна закриті. Рух на дистанції здійснюється згідно графіку руху, вказаному в картці команди.

10. Склад команди: 6 осіб (не менше однієї жінки).

11. Стартовий інтервал 30 хв.

12. Команда прибуває на місце старту з декларацією спорядження за 20хв. до старту для проходження технічної комісії.

13. При проходженні дистанції лідирування заборонене.

14. Все нестандартне спорядження повинно бути задекларовано і пройти технічну комісію у складі головного судді та судді з безпеки не пізніше ніж за 15 год. до початку змагань на дистанції.

15. Необхідне спорядження: - командне - мотузка основна 40м – 2 шт., мотузка основна 30 м - 2 шт.; - особисте – ІСС в комплекті, каска, карабіни – 6 шт., гальмівний пристрій, рукавиці, «прусік» з допоміжної мотузки – 2 шт. Інше спорядження – на розсуд команди.

16. Умови можуть бути спрощені та оголошені на нараді представників.

 

Перелік етапів

Етапи розташовано згідно схеми. Номери етапів відповідають порядку їх проходження.

Скорочення:

ПС – пункт страховки,

ДП – ділянка перешкоди,

КП – контрольний пункт,

КЧ – контрольний час,

ЗСК – заглушений суддівський карабін,

С – місце старту,

То – загальний час роботи на етапі,

Тн - нормативний час роботи на етапі.

 

1.КП-1. Спецзавдання 1. То – 2 хв.

В`язання вузлів (1А, 2б).

Кожен з учасників в`яже один вузол з переліку вузлів у Настановах згідно отриманої картки з назвою вузла. Час на виконання – 30 с.

2.КП-2 Етап 1. То – 10 хв.

Транспортування потерпілого з виготовленням нош (1А, 5 б). Довжина – 150м.

Етап обладнано обмежувальними лініями на вихідній та цільовій ділянці, жердинами для нош. Транспортування потерпілого (одного з членів команди) на ношах. Ноші команда виготовляє самостійно.

3. КП-3. Етап 2. То– 7 хв.

Подолання перешкоди маятником (1Б, 6 б ).

Довжина ДП – 4 м.

Етап з самонаведенням, обладнаний природною опорою (дерево) висотою 6 м, обмежувальними лініями на вихідній та цільовій ділянці. Самостраховка вусом та командний супровід обов`язкові.

 

4. КП-4. Етап 3. То – 12 хв.

Переправа по вірьовці з перилами (1Б, 8 б). Довжина – 30м.

Етап обладнаний обмежувальними лініями на вихідному та цільовому березі. Переправа через яр. Вантажні опори – дерева діаметром до 1м. Перший учасник долає перешкоду по суддівських перилах з командною страховкою. Решта – по наведеній командою переправі (верхні перила). Транспортування вантажу – на собі (крім першого учасника). Організація страховки та супроводження – згідно настанов.

 

 

5. КП-5. Спецзавдання 2. То – згідно графіку руху.

Орієнтування (1А, 2б). Рух в заданому напрямі по карті. На КП позначені данні (азимут) для руху від КП5 на КП 6 (на карті не позначене).

 

6. КП-6. Етап 4 - швидкісний. То – 25 хв.

Навісна переправа через ріку (2Б; 14,4б ). Довжина – до 30м.

Опори для кріплення переправи: природні вантажні опори (дерева). Діаметри опор на вихідному та на цільовому березі – до 1 м. Перший учасник долає перешкоду вбрід, течія відсутня, глибина – 1,5-1,7 м, страховка – командна, можлива додаткова самостраховка жердиною, альпенштоком (командні). Решта – по наведеній командою переправі з супроводженням та самостраховкою вусом по переправі. Вантаж транспортується окремо. Вихідна та цільова ділянки, площею до 4 м2кожна, позначені обмежувальною лінією.

 

7. КП-7. Етапи 5 і 6 суміщені. То – 40 хв.

Крутопохила переправа вгору (3А, 14,4б).

Довжина – 21 м. Кут нахилу – 30о. Висота підйому – 7 м.

Опори для кріплення переправи: природні вантажні опори (дерева). Діаметри опор на вихідній та цільовій ділянках – до 1 м. Етап обладнано обмежувальною лінією, вантажною петлею (ПС) та двома локальними петлями на вихідній ділянці, вантажною петлею (ПС) та трьома локальними петлями на цільовій ділянці, суддівськими перилами для переправи першого учасника. Площа для роботи (опори ногами учасників) на цільовій ділянці вкрай обмежена (до 200 см2). Вантаж транспортується окремо.

 

8.Спуск по вертикальних перилах (2А, 9,6б).

Висота – 7м. Крутизна схилу – 90о.

Етап обладнано вантажною петлею (ПС) та трьома локальними петлями з ЗСК на вихідній ділянці. Площа для роботи (опори ногами учасників) на вихідній ділянці вкрай обмежена (до 200 см2). Цільова ділянка – земля. На цільовій ділянці – вантажна опора (дерево діаметром до 1 м).

 

Фініш. Фіксується по виходу всіх учасників команди і спорядження за лінію фінішу, яка розташована поблизу лінії старту.

 

Особливі умови:

1. Волочіння мотузок між етапами заборонено.

2. Знаходження представників команд, дорівняних до них осіб, глядачів та преси у зоні роботи команд заборонено.

3. Вживання ненормативної лексики учасниками змагань штрафується аж до зняття команди з дистанції.

4. Старт команд – примусовий, відбувається без попереднього показу дистанції. Відлік часу руху команди, що вчасно не з`явилась на старт, починається без попередження команди згідно стартового інтервалу. Рух на дистанції здійснюється за картою згідно графіку руху.

5. Команда, що прибула на КП раніше часу зазначеного в графіку руху, здає картку судді етапу та очікує на його виклик за межами етапу. Якщо команда прибула до КП з запізненням, вона негайно приступає до роботи на етапі, а час запізнення вираховується з КЧ етапу. Якщо команда вийшла до КП, коли КЧ роботи на етапі вичерпано, вона отримує штрафи згідно п.8 цих Умов та прямує до наступного КП. Якщо команда не вийшла до КП і почала роботу на етапі наступного КП, вона, окрім штрафів згідно п.8 цих Умов, отримує 6 штрафних балів за не взятий КП. КЧ роботи на етапі дорівнює То.

6. Вантажем вважається: рюкзаки та эмкість для мотузок (навіть порожні), бухти мотузок (основних та допоміжних довжиною більше 10 м).

7. Наявність аптечки – обов`язкова.

8. Команда, що не вклалася у КЧ етапу, припиняє роботу на етапі, отримує штрафні бали (20 б. за кожного учасника, 40 б. за потерпілого та 20 б. за спорядження), забирає спорядження та прямує до наступного етапу.

 

Підведення підсумків.

Результати команд на дистанції визначаються за найменшою сумою штрафного часу та часу проходження дистанції згідно графіку руху (буде вказано у маршрутному листі). При рівності результатів, перевага надається команді, що має кращий результат проходження швидкісного етапу.

Переможці змагань нагороджуються грамотами.

 

 

 

Порядок (Умови) проходження дистанції "Командна смуга перешкод" Кубок області з пішохідного туризму

1.Клас дистанції - 4-й

2.Довжина – до 1000 м.

3.Сумарний перепад висот – 14 м.

4.Кількість етапів – 8, з самонаведенням – 4. Кількість спеціальних прийомів – 1.

5.Проходження дистанції – згідно діючих Правил, Настанов та цих Умов.

6.ПКЧ1- 35 хв.

7.Проходження всієї дистанції в касках, лікті та коліна закриті.

8.Склад команди: 6 осіб (не менше двох учасників протилежної статі).

9.Стартовий інтервал 30 хв.

10.Команда прибуває на місце старту з декларацією спорядження за 5хв. до старту для проходження технічної комісії.

11.При проходженні дистанції лідирування заборонене.

12.Все нестандартне спорядження повинно бути задекларовано і пройти технічну комісію у складі головного судді та судді з безпеки не пізніше ніж за 5 год. до початку змагань на дистанції.

13.Необхідне спорядження: - командне - мотузка основна 40м – 2 шт., мотузка основна 30 м - 2 шт.; - особисте – ІСС в комплекті, каска, карабіни – 6 шт., гальмівний пристрій, рукавиці, «прусік» з допоміжної мотузки – 2 шт. Інше спорядження – на розсуд команди.

14.Умови можуть бути спрощені та оголошені на нараді представників.

Перелік етапів

Номери етапів відповідають порядку їх проходження.

Скорочення:

ППС- проміжний пункт страховки,

ПС – пункт страховки,

ПКЧ – проміжний контрольний час,

ДП – ділянка перешкоди,

ЗСК- заглушений суддівський карабін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Виготовлення нош.

Команда протягом 10 хв. виготовляє ноші. Команда, що не вклалась у заданий час, до старту не допускається.

2.Транспортування потерпілого. Довжина – 150м.

Етап обладнано обмежувальними лініями на вихідній та цільовій ділянці. Ноші команда виготовляє до старту під час виконання спецзавдання. Транспортування потерпілого (одного з членів команди) на ношах.

3.Підйомпо вертикальних перилах. Етапи 3 і 4 суміщені. Відлік ПКЧ1 починається з початком роботи команди на етапі 3. Висота – 7м. Крутизна – 90о.

Етап обладнано ПСП (подвійними суддівськими перилами) та трьома локальними петлями на вихідній ділянці. Суддівськими перилами та суддівською страховкою для підйому першого учасника. Вихідна ділянка – земля. Площа для роботи на цільовій ділянці відсутня. Етапи суміщені та мають один ПС на фініші підйому та на спуску по круто похилій переправі.

4.Круто похила переправа вниз.

Довжина – 21 м. Висота підйому – 7 м. Кут нахилу – 30о.

Опори для кріплення переправи: природні вантажні опори (дерева). Діаметри опор на вихідній та цільовій ділянках – до 1 м. Етап обладнано суддівськими перилами для переправи першого учасника, ПСП та трьома локальними петлями з ЗСК на вихідній ділянці. На цільовій ділянці обмежувальною лінією, ПСП та трьома ЛП. Площа для роботи на вихідній та цільовій ділянках відсутня. Вантаж транспортується окремо. ПКЧ1 – фіксується, коли всі учасники та вантаж знаходяться на цільовій ділянці за обмежувальною лінією.

5.Навісна переправа через яр. Довжина – 23м.

Етап обладнано на вихідній та на цільовій ділянці підвідними перилами та КЛ, опорами для кріплення переправи (природні вантажні опори - дерева), ПСП та 2ЛП. Перший учасник долає перешкоду на командній страховці. Решта – по наведеній командою переправі з супроводженням та самостраховкою вусом. Вантаж транспортується окремо. Наявність умовного потерпілого – одного з членів команди. Умовна травма – опік обох долонь.

6.Переправа по колоді через річку. Довжина колоди в зоні перешкоди – не менше 6м. Відстань між опорами – не більше 15 м.

Етап обладнано колодою та двома вантажними опорами. Опори для кріплення перил природні – дерева. Діаметри опор на вихідному та на цільовому березі – до 1 м. Перший учасник долає перешкоду по колоді, течія відсутня, страховка – командна, можлива додаткова самостраховка жердиною. Решта – по колоді з використанням наведених перил та супроводженням.

7.Переправа по вірьовці з перилами. Довжина – 30м.

Етап обладнано суддями, обладнаний КЛ на вихідному та цільовому березі. Проходження етапу на самостраховці вусом.

8.Подолання перешкоди маятником. Довжина ДП – 4 м.

Етап без самонаведення, обладнаний обмежувальними лініями на вихідній та цільовій ділянці. Суддівська мотузка оснащена вузлами. Самостраховка вусом та командне супроводження - обов`язкові. Перша подача мотузки – суддівська.

Фініш. Фіксується по виходу всіх учасників команди і спорядження за лінію фінішу, яка розташована поблизу лінії старту.

 

 

 

Особливі умови:

1.Волочіння мотузок між етапами заборонено.

2.Знаходження представників команд, порівняних до них осіб, глядачів та преси у зоні роботи команд заборонено.

3.Вживання ненормативної лексики учасниками змаганьштрафується аж до зняття команди з дистанції.

4.Старт команд – примусовий. Відлік часу руху команди, що вчасно не з`явилась на старт, починається без попередження команди згідно стартового інтервалу. Рух на дистанції здійснюється відповідно до даних показу дистанції.

5.Вантажем вважається: рюкзаки або ємкість для мотузок (навіть порожні), бухти мотузок (основних та допоміжних довжиною більше 10 м).

6.Команда, що не вклалася у ПКЧ1, припиняє роботу на етапі, отримує штрафні бали (20 б. за кожного учасника та 20 б. за спорядження), забирає спорядження та продовжує виступ за спрощеним варіантом (оминає п.6 умов, етап Переправа по колоді через ріку ).

Підведення підсумків.

 

Результати команд на дистанції визначаються наступним чином:

Серед команд, які пройшли дистанцію повністю, результат визначаються по сумі часу проходження дистанції і штрафів. Команди, що не вклалися в ПКЧ1, продовжують дистанцію за особливими умовами і посідають місця після команд, що пройшли повну дистанцію. Результати команд, що не вклалися у ПКЧ, визначаються за принципом визначення результатів команд, що пройшли всю дистанцію. При рівності результатів вище місце займає команда, яка має меншу суму штрафів. Команди, що не вклалися у норму часу на виготовлення нош – до старту не допускаються та посідають місця після команд, допущених до старту.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Поделиться новостью:

ДФСТ

Днепропетровская областная федерация спортивного туризма - занимается организацией и поддержкой спортивных и туристских мероприятий на территории Днепропетровской области.

Контакты