» » » Соревнования по горному туризму
Горный / Соревнования : Соревнования по горному туризму

Соревнования по горному туризму

Чемпіонат області зі спортивного гірського туризму "Пам'яті товариша" на Кубок ім. Юрія Співакова.

8.9.1. Учасники змагань:

Вік учасників – 16 років та старше.

Спортивна кваліфікація учасників – не нижче II розряду.

Склад команди – 8 чоловік: 4 учасника, у тому числі 1 жінка; 2 – запасних; тренер-представник, суддя.

8.9.2. Програма змагань:

25 травня

до 10:00

Заїзд та розміщення ГСК

12:00 – 20:00

Підготовка дистанцій, суддівської документації, умов проведення змагань, умов проходження дистанцій.

17:00 – 20:00

Семінар суддів

26

травня

8:00 – 20:00

Підготовка дистанцій, очищення скельного масиву, набивання крюків, провішування вірьовок, маркування трас, організація табору для прийому учасників змагань

до 19:00

Заїзд та розміщення команд, робота мандатної комісії

17:00 – 19:00

Настановний семінар суддів

19:00 – 20:30

Ознайомлення учасників з дистанціями

20:30 – 21:00

Жеребкування

21:00 – 22:00

Нарада ГСК з представниками команд

27

травня

8:00 – 9:00

Урочисте відкриття змагань

9:00 – 21:00

Командні змагання на окремих дистанціях

21:00 – 22:00

Нарада ГСК з представниками команд

28

травня

8:00 – 14:00

Змагання на дистанціях

14:00 – 15:00

Підведення підсумків змагань

15:30 – 16:00

Урочисте закриття змагань та нагородження переможців

с 16:00

Від'їзд команд

8.9.4. Дистанції змагань

Змагання проводяться на дистанціях IV класу:

·"Гірскі перешкоди" – командні;

·"Рятувальні технічні прийоми".

8.9.4. Спорядження:

Команди, що беруть участь в змаганнях, повинні мати спорядження в кількості не більше:

командне -

вірьовка основна Æ10мм 40м

- 8

шт.

карабіни з муфтами

- 12

шт.

закладні елементи

- 2

компл.

гаки скельні

- 8

шт.

молоток скельний

- 2

шт.

комплект для в'язки носилок

- 1

компл.

аптечка медична стандартна

- 1

компл.

особисте -

(на кожного

учасника

і суддю від

команди)

страховочна система (пояс + бесідка)

- 1

шт.

самостраховка (Æ10мм, не довше 1,5м)

- 2

шт.

репшнур

- 5

м

карабіни з муфтами

- 5

шт.

каска захисна

- 1

шт.

рюкзак для контрольного вантажу

- 1

шт.

льодоруб

- 1

шт.

черевики "вібрам"

- 1

пара

накидка від дощу

- 1

шт.

рукавиці страховочні

- 1

пара

бинт стерильний

- 1

уп.

Додаткове спорядження може бути використане тільки з дозволу ГСК.

Усе спорядження, яке буде застосовуватись для проходження дистанції, повинне бути допущене заступником головного судді з безпеки.

8.9.5. Визначення результатів та нагородження:

Результати команди на кожній дистанції визначаються по сумі балів за час, витрачений на проходження дистанції, і штрафних балів за порушення техніки і тактики. Виграє команда, що набрала найменшу суму балів. У випадку рівності суми балів перевага віддається команді, що має меншу кількість штрафних балів, а у випадку рівності штрафних балів – яка стартувала раніше.

Місце команди в загальнокомандному заліку визначається сумою місць на окремих дистанціях. Виграє команда, що набрала найменшу суму місць. У випадку рівності суми місць виграє команда, що зайняла краще місце на пріоритетній дистанції, а у випадку повної рівності – яка має меншу кількість штрафних балів. Пріоритетна дистанція буде визначена до початку змагань.

У загальнокомандному заліку беруть участь команди, що одержали залік на всіх дистанціях.

Краща команда Дніпропетровської області нагороджується перехідним Кубком імені "Юрія Співакова"та дипломом, а її учасники команди нагороджуються грамотами.

Команди, що посіли 2 та 3 місця в загальнокомандному заліку, нагороджуються дипломами, а учасники команд нагороджуються грамотами.

Команди, які посіли призові місця на окремих дистанціях, нагороджуються грамотами.

8.9.6. Додаткова інформація:

·змагання проводяться в Кодакському кар’єрі, с. Старі Кодаки. Проїзд до місця змагань автобусом № 109 від ж/д вокзалу до с. Старі Кодаки, далі спуск до р. Дніпро до затопленого кар'єру;

·команди розміщуються в польових умовах і повинні мати все необхідне бівуачне спорядження для мешкання учасників і приготування їжі на примусах і т.п. (дрова відсутні);

·судді від команд повинні прибути на настановний семінар до 17-00 години 19 травня 2017 р.

·стартовий внесок - 200 грн від команди; Увага! Для команд, що подали заявки після терміну вказаному в п7.1. Положення про змагання , стартовий внесок збільшуеться до 300 грн.

·адреса для подання попередніх заявок та отримання інформації щодо умов:

Біловол Олександр, belovol@ukr.net, 050-340-02-87.

 

Предварительные Условия соревнований:

Общие Условия:  OU-Spivakova2017.doc [59,5 Kb] (cкачиваний: 1)

 

Новость отредактировал belchik - 12-05-2017, 11:07
Поделиться новостью:

ДФСТ

Днепропетровская областная федерация спортивного туризма - занимается организацией и поддержкой спортивных и туристских мероприятий на территории Днепропетровской области.

Контакты